Firma działa na rynku od 20 lat i zatrudnia 2000 pracowników na całym świecie. Rozpoczęła działalność w rodzimym mieście Manchester w UK, ale zdobyła międzynarodowy zasięg otwierając oddziały w Bułgarii, Litwie, Gruzji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz w Polsce. Nad Wisłą powstały już dwa biura – we Wrocławiu oraz Łodzi, a pod koniec 2022 roku Godel zawitał również do Trójmiasta. Działalność Godel Technologies skupia się na dostarczaniu wysokowydajnych rozwiązań w takich obszarach jak sztuczna inteligencja, transformacja cyfrowa czy uczenie maszynowe. Najczęściej współpracuje z firmami z branży energetycznej, motoryzacyjnej, finansowej i e-commerce.
Na dzień dzisiejszy Godel Technologies Europe zatrudnia w Polsce ponad 1000 osób. Firma nie planuje na tym przestać i już buduje plany na otwarcie kolejnych biur na terenie Polski. Zatrudnienie w Godel Technologies mogą znaleźć nie tylko eksperci IT. Rekrutacja obejmuje również stanowiska administracyjne do działu finansowego, HR i Talent Acquisition, marketingu czy na pozycję Office Managera. Firma planuje również wdrożyć programy stażowe dla lokalnych młodych talentów.
Od samego początku Godel blisko współpracuje ze swoimi klientami, budując mocne i długotrwałe relacje oraz tworząc reputację słynącą z doskonałości. Lista naszych partnerów to m in.comparethemarket.com, Shell Energy, AO.com, Intelliflo, Booking.com.
Godel stawia od kilku lat na działania w środowisku .Net, JavaScript, Java oraz rozwój kompetencji w dziale Data Science. Zespół zajmuje się między innymi zaawansowaną analityką i raportowaniem dla protokołów bezpieczeństwa na platformach w chmurze. Starania firmy zostały już niejednokrotnie docenione: inżynierowie zdobyli tytuły „Inżyniera Oprogramowania Roku” w konkursie Computing Women in IT Exellence Awards (2019), „Inżyniera Oprogramowania Roku” w Computing Digital Technology Leaders Awards (2017) oraz wymieniono ją w rankingu The Sunday Times Tech Track (2016).
By joining Godel, you'll become an integral part of our Administration team based in Lodz, Poland. In this role as an HR and Payroll Specialist, you will complement our existing team, bringing your expertise to further enhance our administrative capabilities.
Your presence will contribute to our ongoing commitment to excellence in HR and Payroll management, ensuring the smooth operation of our team in Poland.
Having fun and delivering the very best service are the founding principles of Godel.
We’re always on the lookout for talented and creative people who are willing to go above and beyond the call of duty for their teammates and our clients.
Working for Godel comes with a range of benefits to help you to enjoy your work here, including:
- Flexible Working Schedule and Hybrid Way of Work
- Agile Delivery We use agile because it's cool. It suits everyone
- Challenging Projects It could be the travel or energy industry, a mobile app or an in-house analytics service
- Professional TeamOur clients come to us from a wide variety of industries
- Trust-Focused Culture
- Private Medical Healthcare for You and Your Family
- Group Life Insurance for You
- Multisport Card
- Free English / Polish Classes
- Loyalty Program
- Personal Development Plan
- Corporate Integration Events
Requirements:
- Minimum of 3 years of experience in the field of HR and payroll (ideally in an IT company).
- Practical experience in salary calculations and personnel documentation management.
- Experience in handling copyright matters.
- Good knowledge of labor law.
- Familiarity with the payroll system (we use Symfonia).
- Bachelor's degree in auditing, accounting, or finance.
- Strong communication skills and excellent personal organization.
- At least Intermediate level English proficiency (both spoken and written).
- Preparing and calculating salaries for employees employed under employment contracts and civil law contracts in the Symfonia system.
- Managing personnel and payroll documentation, including personal files.
- Checking the validity of medical examinations and occupational health and safety training; preparing referrals for medical examinations.
- Preparing declarations for social security contributions (ZUS), PFRON (National Disabled Persons Rehabilitation Fund), GUS (Central Statistical Office), PIT (Personal Income Tax), and PPK (Employee Capital Plans).
- Monitoring changes in labor and social security laws and adapting company procedures to current requirements.
- Participating in HR-related project work, implementing new tools and solutions to streamline HR processes.
- Collaborating with tax and insurance institutions.
- Providing guidance to employees on payroll and labor law matters.
CV
Umowa o pracę
Godel Technologies Europe
- Płatna: Tak
- Wynagrodzenie: 9,000 - 10,000 PLN
- Dział firmy: Godel Technologies Europe
- Stanowisko: Specjalista (mid/regular)
- Miejscowość: Łódź
- https://www.godeltech.com/
- Ogrodowa 8
- 91-062 Łódź
- +48796888481